The day after .... Terwijl in het Midden-Oosten van alles wat niet deugt door de lucht vliegt, hier alleen warme zonnestralen en een beetje frisse wind. Zoveel heerlijker om nog even na te genieten van weer geslaagde 'Jef Pijp'-tochten. Vier bussen en gratis inschrijvingen van enkele andere clubs zorgen er mede voor dat 1602 wandelaars op de afspraak waren. Vele wandelaars hebben hun lof geuit over parcours en organisatie. En hoewel we dat zelf ook wel vinden (beetje fierheid mag toch!), het doet altijd plezier dat ook eens van anderen te horen.
Een oprecht dank je wel aan alle wandelaars die de weg naar de Houtheimstappers nog maar eens gevonden hadden en natuurlijk ook aan onze medewerkers. Dank zij hen verliep alles weer op wieltjes!
Veel tijd om uit te blazen is er wel niet, want na ons prachtig ledenfeest beginnen we zo stilaan met de voorbereidingen van onze 'Zachte Landing'-tochten. Terwijl ondertussen ook zo stilaan onze wandelreis naar het Zwarte Woud begint te kriebelen!!

'Zachte Landing'-tochten 2026

Voor clubbestuurders, nog op zoek naar mooie en verzorgde wandelingen:

De Houtheimstappers nodigen jullie graag uit op hun volgende wandelingen van 2026.
 - zaterdag 20/06/2026 'Zachte Landing'-tochten in Perk (Steenokkerzeel)
 - zondag 27/09/2026 43e Houtheimtochten in Berg (Kampenhout)
Onze wandel6daagse naar Oberkirch in het Zwarte Woud is jammer genoeg ook weeral voorbij. En of het weer tof was! Voor een kort verslagje met foto's zal je nog even geduld moeten oefenen.

En beste Houtheimstappers wat weten jullie nog van onze andere wandelvakanties?
Je kan de foto's sinds 2019 allemaal terugvinden onder "Wandelreizen".
Ik wens jullie nog veel surf- (en wandel-) plezier.
En tot op één of andere wandeling.

Groetjes,
     Freddy Van der Borght